Graviditet: det absolut jobbigaste man inte kan låta någon annan göra åt en.

Har inte sovit en hel natt sedan januari. Dagar som idag blir det extra påtagligt. Vaknade halvfem (efter ett par störningar under natten) och kunde ej somna om. Två viktiga möten varav jag verkligen inte kunde bidra med något konstruktivt under eftermiddagens.

 

Foglossningen (jag avskyr det ordet) gjorde ont när jag tog mig mellan de fyra plaster där dagen utspelade sig (alla spridda over staden men bussarna och vagnarna var hyfsat generösa).

 

Känner att det är himla svårt att få grepp om hur jag ska lägga upp mitt job för att hinna komma igång.

 

Men jag hade en trevlig lunch. Och jag har en strategi för hur jag ska lyckas komma på vart mitt project ska gå, eller ja, jag vet var jag ska börja tills jag vet.

 

Det blir bra. Jag ska bara sova lite.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Allt jag kan säga är: I know the feeling!

2010-04-09 @ 22:26:52
URL: http://bebisplaner.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0