Berättat på jobbet

Nu har jag äntligen berättat på jobbet om min graviditet och det gick himla bra! Inte alla som har förmånen att ha en manlig chef som själv delat föräldraledigheten lika med sin fru och därmed vet hur värdefull den tiden är.

 

Är nu riktigt nöjd att jag tog det här jobbet och att vi vågade chansa på att börja försöka direkt trots att jag riskerade att bli gravid samtidigt som det skulle starta. Nu slipper jag vara gravid på min födelsedag och kan dessutom kombinera jobb och barn supersmidigt. Kanske låter banalt men den senare biten har jag varit orolig för ända sedan jag började läsa till jurist för över fem år sedan!

 

Nu ska det bara göras UL och sedan få alla veta det! Hoppas att allt ska se bra ut nu (eller ja, nu och nu- nästa vecka är det ju).



Kommentarer
Postat av: gotteochvi♥ GRAVID IGEN!

sv; ja, det är så himla gott! men gud, du måste ju ha is i! det blir ju värsta preggo-drinken =)

2010-02-25 @ 11:37:04
URL: http://gotteochvi.blogg.se/
Postat av: J

Jag ska absolut ge det ett försök! Är inget större fan av is i vanliga fall så det är nog därför jag inte kommit att tänka på det ens, haha.

2010-02-25 @ 16:00:49
URL: http://moderskapet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0