My Prime Time

Den ska vara nu. I andra trimestern. Tröttheten ska försvinna, håret ska glänsa etc. Själv sover jag I bästa fall mellan 20-6.30 med två uppvak. Oftast känns det lite knepigt att somna 20 så då kanske jag somnar 21 eller 22 (ja, 22 är egentligen pure craziness och tack vare att jag ville se Solsidan i fredags har jag varit helt ur fas hela helgen) och vaknar tre-fyra gånger.

 

Men hey, jag orkade ju gå på gymmet mellan vecka 10-13 i alla fall! Var det en man som skrev gravidhandboken eller?

 

Nu ska jag försöka jobba in tid så att jag kan vara helt ledig på ultraljudsdagen i veckan.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Du är i vecka 18 nu eller? För mig anlände den där supertiden runt vecka 20-22 någon gång och sen dess har jag mått fint :-)

2010-02-28 @ 14:14:44
URL: http://bebisplaner.blogspot.com
Postat av: J

Japp, 18 och en halv närmare bestämt ;). Låter underbart. Jag kan leva på hoppet ännu då! :)

2010-02-28 @ 21:08:53
URL: http://moderskapet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0