Rättelse angående barnvagn!

Tack till er som uppmärksammade att Kronan-vagnen inte alls väger 26 kg! Dålig faktakoll från min sida. Har nu ersatt den med en Emmaljunga som kommer upp i 20 kg med liggdelen om jag har förstått det rätt. Det är alltså den vi ska satsa på. Sedan är ni alla välkomna till oss så kan vi gå i bredd mellan klockan 7.30-9-00 och 15.30-17-30 på vår väg till bussen där vi sedan klämmer in våra barnvagnar i gången och struntar helt i devisen 'i mån av plats' som någon gubbe uppfunnit angående medtagande av barnvagn.

 

Let's claim our rights! Rättssystemet är för trögt. Medborgerlig rättvisa till alla (nä, till oss!).

 

Emmaljunga duo edge mina vänner! Färg valfri.


Kommentarer
Postat av: Emma

Rätt ska vara rätt. Eller så inte. Med det är ju allt för lätt som bloggläsare att haka upp sig på sådant.

Nåväl. Räkna med mig i rusningstrafiken.

2010-02-28 @ 21:28:59
URL: http://dagarnamedem.blogg.se/
Postat av: J

Det håller jag absolut med om! Du behöver definitivt inte förklara dig, jag är liksom trist jurist och måste rätta alla om allting (ja, de flesta finner det nog rätt irriterande men det bekommer inte mig :D)) och är bara tacksam om andra säger till eftersom jag vet själv hur mkt det kan klia i fingrarna, haha.



Bra! Vi får köra på Angelicas tips i föregående inlägg och lasta vagnarna djäkligt tungt helt enkelt!

2010-02-28 @ 21:39:49
URL: http://moderskapet.blogg.se/
Postat av: Graviditetsbloggen

Tack för ditt svar angående "undersökning på barnvagn"Det här med barnvagnar är verkligen svårt ska du veta. Men jag har hört mycket om dessa brio vagnar att de ska vara bra. Får se hur vi gör med den här saken. Det börjar verkligen bli dags att skaffa en vagn till det kommande mirakel.

En bekväm vagn,modern, och bra. Jag har faktiskt bara hört bra om dessa brio vagnar och jag måste kolla lite mera om den vagnen.

Allt bra med er/dig annars?

2010-03-02 @ 19:31:08
URL: http://pappatobbe.blogg.se/
Postat av: Jennifer B

Jag har en bugaboo och är sjukt nöjd- köp en sån, jag lovar att du inte blir besviken!

2010-03-14 @ 15:43:11
URL: http://www.avenymamma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0