Ärtsoppan är choklad och tomatsåsen är ärtsoppa?

Ok, jag erkänner- mitt luktsinne är en mess just nu. När det lagas ärtsoppa tycker jag att det luktar choklad och när det görs tomatsoppa luktar det ärtsoppa. Känner mig lite som Jordgubbatårtas kompis när hon målar av bergen när hon står i en park (en referens som alla hänger med på antar jag).

 

Idag har vi tittat på vagnar. Det innebar inte mer än att vi fortsatt bestämde oss för att beställa en Bugaboo Cameleon i mörkrgrått och rosa så fort vi fått bekräftat att vi verkligen bara ska ha ett barn. Vagnen kommer alltså se ut ungefär såhär (fast jag det rosa överdraget är mer cerise nuförtiden tror jag och här ser underdelen ut att vara i mörkbrunt och ej i mörkgrått).

 

Bilden är lånad härifrån som troligen lånat den härifrån.

 

Vi kommer troligtvis beställa den från Pramworld. Andra vagnfavoriter är Brio Go och Teutonia Fun men båda modellerna är faktiskt bredare och tyngre så det var inte så svårt att motivera det något dyrare köpet som Bugaboon innebär. En bra sak med den som många klagar över är att liggkorgen sitter rätt lågt vilket är helt perfekt för mina 1,63 cm och eftersom jag troligtvis är den som kommer köra liggvarianten mest (jag kommer troligen vara hemma första 5 månaderna när barnet inte direkt kan åka sittvagn).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0