Halvvägs där- dags för leverans snart?

Det här med att man behöver 9 månader för att växa in i tanken på att bli förälder och förbereda sig för att ta ett barn kan säkert vara sant. För vissa. Själv är jag dock helt klar nu så vad sägs om en option på tidigare leverans?

 

Känns lite unfair att man kan snabba på det mesta i livet (utbildning, jobb, spara pengar för att köpa hus och liknande snabbare) men inte en graviditet. Omodernt på något sätt. En liten inkubator skulle kunna få ta över nu och snabbaka resten på två veckor. Betalar bra.


Kommentarer
Postat av: Emma

Håller med, efter 4 månader är man så beredd man kan bli. Därmed inte sagt att man alls är förberedd för det går inte att förstå hur livet förändras. Om du hänger med?

2010-03-18 @ 16:38:15
Postat av: J

Hänger med och håller med tror jag även om jag inte riktigt nått den insikten såhär i förhand (vilket väl tillhör logiken). Men jag längtar efter att känna så också.

2010-03-18 @ 20:07:38
URL: http://moderskapet.blogg.se/
Postat av: Angelica

Jag håller med Emma! :-)

2010-03-20 @ 11:59:30
URL: http://bebisplaner.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0