Jag älskar mitt jobb!

Mitt jobb är verkligen helt fantastiskt från flera aspekter. Speciellt om man är gravid och trött. För förutom att jag får ägna mig åt min mycket snäva specialinriktning inom juridiken har jag mycket goda möjligheter att jobba hemifrån. Och när man är gravid kan en extra halvtimmes sömn verkligen vara guld värd. Och i sommar när allt är tungt och varmt kan jag flexa mig fram till den bekvämaste arbetsplatsen, tror till och med att jag kan lägga in semester ganska sent innan jag vill ta ut den.

 

Så japp, alla ni som vill ha ett bekvämt jobb när ni är gravida- leta efter forskarpositioner inom något samhällsvetenskapligt ämne :). Sedan så är såklart vissa dagar helt späckade med möten och då finns naturligtvis ingen flexibilitet men än så länge ligger den mest intensiva mötesperioden ca två veckor framför mig så det gäller att passa då.

 

(Det bästa är att jag får så mycket mer gjort hemifrån eller från biblioteket eftersom jag kan jobba helt ostört.)


Kommentarer
Postat av: gotteochvi♥ GRAVID IGEN!

sv; åh så spännande! ibland måste man få klaga =)

2010-03-04 @ 21:02:02
URL: http://gotteochvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0