UL idag!

Idag ska vi på UL, äntligen! Vi har inte gjort ett enda UL hittills så det är mycket spännande såklart. Och lite nervöst, men vi tror att det ska gå fint. Tror inte vi kommer att få reda på könet trots att vi vill (pallar inte spekulationer om en så obetydlig sak i 23 veckor (ja, jag räknar med minst två veckors övertid) till).

 

Ska jobba lite hemifrån innan det är dags. Fick lite underliga jobbesked igår (ja, det var snarare antydningar) så jag älskar inte mitt jobb lika mycket idag men det ska säkert ordna sig. Vi har kommit så långt nu. Jag tänker inte panika. Jag har bestämt mig för att ha kakan, äta den och spara den samtidigt och så ska det bli!

 

UL-resultat to follow...



Kommentarer
Postat av: Emma

Spännande!

2010-03-05 @ 09:22:15
Postat av: J

JA! :)

2010-03-05 @ 09:50:15
URL: http://moderskapet.blogg.se/
Postat av: Angelica

Lycka till på UL idag! Det är en fantastiskt häftig upplevelse och jag håller tummarna för att ni får reda på könet :-) De får ju faktiskt inte neka egentligen, men de kan ju hävda att de inte ser förstås...

2010-03-05 @ 10:51:51
URL: http://bebisplaner.blogspot.com
Postat av: J

Ja, precis- här skriver de i brevet som vi får innan att de ej tittar efter det så hon sa att hon var så fokuserad på att kolla på allt det andra... Well well, ska göra ett till UL som vi betalar själva om några veckor. Men lite tråkigt känns det.

2010-03-05 @ 17:06:52
URL: http://moderskapet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0